eilen
sain tohtorilta vähän lääkitystä. (psykiatrian erikoislääkäri) sain
vähän zoloftia ja seroquelia. musta kai pitäisi tulla nyt tasapainoinen
ja iloinen ihminen? sanompa vaan, että siitä lähtien ku ne napit otin,
mulla on ollu pää ihan sekas. aamulla ku rupesin kahvia keittämään niin
olin unohtanu laittaa veden ja jättäny pannun hellalle. :D mitähän
tästäkin tulee...
tohtori kyllä san et eka viikolla ne oireet voi tulla pintaan. ja sen
kyllä huomaa. toivottavasti tää tästä. opellekin piti soittaa et
mulla ei taida olla tänään oikeen viisata tulla kouluun. se kässäs sen.
sano että tuu sitten ku parempi olo. eli.... ens viikollako??? vai joko
huomenna...
juuh... eilen tapahtu jotain aivan käsittämätöntä. se yks jätkä josta
oon kirjoittanutkin, tuli käymään ilmoittamatta yhtään mitään. ku meikä
meni tupakille niin tää oli menny vessaa runkkaa. arvatkaa vaan
huusinko. ajoin sen pihalle ja illalla tuli viesti et se pelkäs mua
enemmän ku verikoiraa...
että näin täällä meillä.!
keskiviikko, 18. toukokuu 2005
Kommentit